Recent Posts

čtvrtek 20. listopadu 2008

101. den

Tak jsem se dneska snažila pouštět draka. No vůbec jsem ho nedostala do vzduchu. Jsem nemehlo. A moje pokusy ještě ke všemu skončily zníčeným drakem.
Jóó a Bětka má ve školce dvojčata holčičky! Ale budu muset ještě jednou pořádně prostudovat seznam dětí. Jsem si myslela, že jim tam maj začít chodit dvojčata-kluci a dneska koukám...u stolu sedí dvě úplně stejný holčičky! Na první pohled jasný jednovajky. Tak jsem se hned ptala učitelky jak je rozeznaj...a ona mi řekla, že je prostě nerozpozná, že sice má jedná červený a druhá modrý bačkůrky, ale ona si stejně pořád neni schopná zapamatovat která má který! A učitelčina pomocnice mi ještě prozradila, že jedna holčička je pravačka a druhá levačka. O tom jsem četla, že je to u jednovajek docela běžný.
A dávám si předsevzetí, že seženu vše co je třeba na odrazovky...

3 komentářů:

Verule řekl(a)...

My už letos zničili dva draky a děti to vždy oplakali. Ale jeden aspoň trošku létal
Tvůj blog je moc fajn, jestli dovolíš občas nakouknu.

JaninkaD řekl(a)...

Jé já mám vždycky tak velikánskou radost, když mi sem někdo napíše! Móóóc děkuju! A jen nakukuj. Budu jen a jen ráda.

Blaňule řekl(a)...

Jani, já mám taky vždycky radost, když mi někdo napíše komentář :o))) Teda nesmí to být anglicky, těm já moc nerozumím :o)))

A máš to hezky nasvícený-aspoň mě laikovi se to děsně líbí. Čím jsi to "reflektovala"