Recent Posts

pátek 5. června 2009

156. den

Teda jak to ta labuť dělá, že zvládá čtyřčata? Mě stačí Bětka a naši mimouši a jsem zralá na návštěvu onoho proslulého lékařského zařízení na severu města:o)

Dnes byl teda pořádně náročný den. Skoro celý jsme ho trávili na bambiriádě, kde se Bětka opravdu pořádně vyřádila. I pro mimouše se našla nějaká ta zábava. A večer jsem ještě stihla volby, hádku v peny s prodavačem, který mě opět a zase obvinil z krádeže (fakt nevim co proti mě má, v životě jsem tam nic neukradla - tentokrát mě obvinil z krádeže sušenky, kterou mi Bětka koupila jako dárek k narozeninám. Asi vypadám jako socka, nebo kleptoman, nebo já nevim, ale stačí abych tam vlezla a už mi prohrabává kočárek, jestli tam neschovávám kradené zboží.), no a na závěr jsme ještě zvládli s mamkou večeři na zahrádce místní hospůdky. Až na toho prodavače to byl opravdu příjemný, i když náročný, den.

A dneska mám narozeniny;-)

4 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Tak všechno nejlepší!!! :-)

Blaňule řekl(a)...

No néééé! A to s eto musím dozvědět až tady??? Tak to taky přeju všechno je, hlavně hodné a zdravé děti a zdraví všech blízkých vůbec!!!

JaninkaD řekl(a)...

Děkujůůůů!

Lucka73 řekl(a)...

I já přeju všechno nejlepší!!