Recent Posts

středa 16. února 2011

Fimfárum

Když babička před mnoha lety natočila Lakomou Barku jistě netušila co všechno z toho vznikne...minulý týden se dostalo do kin Fimfárum tři. Soubor tří pohádek Jana Wericha. První český celovečerní animovaný film ve 3D.

A tak jsem minulou středu, v den premiéry, odevzdala OtoVero Markově mamince, oblékla sebe a Bětku do co nejslušnějšího oblečení a vyrazila si užívat do Lucerny slavnostní atmosféru, pro mě ještě zpříjemněnou přítomností oblíbených rodinných příslušníků.

Všechny tři pohádky se mi moc líbily. Ale nejvíc mě nadchla ta poslední! Rozum a Štěstí. Znám tu pohádku dlouho (kdo by jí taky neznal, že), ale nikdy mě nějak zvlášť nezaujala. Až teď. Tohle filmové zpracování prostě nemá chybu (ó to je opravdu odborné vyjádření:o)). Postavička Štěstí se mi zalíbila natolik, že nosím na prsou odznáček s jejím vyobrazením (jako puberťačka:o)).

Filmové kritiky, které jsem četla, moje nadšení nesdílejí. Což mě popravdě trochu mrzí. Za sebe můžu návštěvu třetího Fimfára jen a jen doporučit.

0 komentářů: