Recent Posts

středa 13. července 2011

Hudební dinosaurus!

Nedávno jsem zaslechla rozhovor dvou slečen pubertálního věku. Bavily se o muzice. Rozněžňovaly se nad mě zcela neznámými jmény. Často jsem ani nepoznala zda zrovna probírají skupinu či zpěváka nebo snad dokonce něco úplně jinýho:o)

A tak mě napadlo, jestli bych se náhodou neměla v tomto směru začít trochu vzdělávat. Aby si o mě Bětka za pár let nemyslela, že jsem dinosaurus. Jenže když se nad tím zamyslím, tak mě už asi prostě nic nepomůže...já už budu jenom fosilnět a za pár let na mě budou vlastní děti koukat jako na naprosto vykopávku.

Mám pocit, že čím jsem starší, tím starší muziku poslouchám. Mojí momentální "novinkou" objevenou před pár měsíci je toto:

To je prosím pěkně písnička z roku 1979. Je starší než já. Díky internetu jsem si hned stáhla dvě alba této skupiny...v časové řadě už jsem se dostala k roku svého narození! Jistě uznáte, že je v mém případě asi zcela nemožné, abych dohnala čas a dostala se k muzice dnešní doby:o) 

Dalším mým nešfarem je láska k muzice české! Už na střední škole jsem se před maturitním plesem lehce chytla se spolužáky při výběru písničky na sběr desetníků. Já navrhovala Prachy jenom prachy nečekají od Pražského Výběru (no uznejte, že se to na tu chvíli, kdy se všichni plazej po zemi a hrabou drobáky opravdu hodí:o)) a oni se ofrňovali, že to teda v žádném případě, vždyť je to ČESKÉ!!! Fuj! Takže jsme pobíhali po kulturáku za rytmu písně Money, Money, Money...jak originální! V té době hrála tato píseň na každém maturáku, který jsem navštívila.

Dalším dobrým zážitkem byl výběr svatební muziky. Kdyby mi kamarádky z diskuze nevybraly Gumpa, nastupovali bychom s Markem v rytmu Amóra, tedy písně Čau Amóre, čau..no aspoň bychom to měli brzo za sebou:o) Další písničky z užšího výběru už si naštěstí nepamatuju, ale vše tenkrát pocházelo tady od nás.

A na čem ujíždím teď? Momentálně na Schelingerovi. Tak doufám, že i Vám dokáže zvednout náladu takováto píseň: 

Přeji všem pěkný den!

0 komentářů: