Recent Posts

čtvrtek 11. srpna 2011

Na chatě!

Tak tenhle Otíkův vzhled se stává  pomalu, ale jistě nedílnou součástí naší dovolené na chatě...i když je teda pravdou, že loni měl oteklé druhé, tedy pravé oko.

Vždy se to přihodí zcela nečekaně. Večer jde spát a ráno se prostě probudí jako jednooký.

Loni jsem byla vyděšená co se stalo, snažila se mu očíčko chladit, vázala jsem mu obvazem obklady. Obvaz se po pěti minutách začal rozpadat a Otík vypadal...no děsně!

Letos jsem byla zkušená a prostě jsem si dva dny počkala až to splaskne. (Tentokrát hysterčil Marek:o))

Tož jsem zvědavá co si na nás Otík chystá na příští rok, pač jak známo do třetice všeho...

A ještě dodatek: 

V polovině července jsme trávili na chatě jeden den. A Otíka tam pro změnu štípla sršeň. Hned jsem mu to začla chladit a čekala co se vyvine. A moje maminka plašila a radila mi ať to řeším. Vzpomněla jsem si na příšernou reakci na poštípaní sršněmi, kterou jsem viděla kdysi dávno u svého tehdejšího přítele, a raději zavolala na záchranku, aby mi poradili co mám dělat. Pani chtěla okamžitě vyslat sanitku, nakonec jsme se domluvili, že vezmem Otíka na pohotovost sami. Lehce mi vyděsila prohlášením, že kdyby se Otík začal cestou dusit máme okamžitě volat a vyšlou nám na proti sanitku.

Poslechli jsme. Naložili Otíka a jeli. A na pohotovosti, po sundání obkladu jsme všichni nevěřícně zírali na jeho ruku. Měl tam vidět místo vpichu a to bylo všechno. Žádnej otok nic!

Jestli maj v Havlíčkobrodské nemocnici seznam hysterických matek, já jsem jistě na prvním místě:o)

Jenže jak se v tom má jeden vyznat. Po štípnutí hovadem či komárem nám takhle otejká a štípnutí sršní mu nic nedělá!

0 komentářů: