Recent Posts

středa 21. září 2011

Další ostříhaná!

V pondělí se mi Otík s Verčou zdáli poněkud nakřápnutý, tak jsem se rozhodla nechat je tento týden doma. Jen co jsem je omluvila ve školce, začli se závratnou rychlostí uzdravovat...a stále víc zlobit.

Dnes to vyvrcholilo tímto:

A to jsem prosím pěkně po několika kadeřnických zkušenostech svých dětí všechny nůžky vyházela a nechala si jenom jedny pečlivě uschovaný.Takže by mě dost zajímalo, kde to ta Verča vyhrabala. Napadá mě jedině jestli nevypadly Bětce z penálu. Jinak fakt nevim.

5 komentářů:

Krista řekl(a)...

Vsak to nema spatny ;-) Sikovna !

Aranel řekl(a)...

Jo jo, dobrý to je :o)

Gabro řekl(a)...

To víš, když se může nechat ostříhat maminka, proč by nemohla i dcerunka :-).

Amelie řekl(a)...

takhle ostříhala kdysi Eliška ségru. :-) To doroste.

wlcice řekl(a)...

:-) oblíbená činnost dětí! ještěže má ten model nafocený, co asi bude říkat za 10let, až se uvidí :-)))