Recent Posts

středa 27. srpna 2008

16.den

Tančící dům! Aneb Ropucha ve městě.
Tak dneska jsme byli na magistrátu vyřídit řidičáky. Všude byli lidi. Vevnitř, venku prostě všude. Smrad, vedro a lidi. Naštěstí jsem nás objednala přes internet, takže jsme nemuseli čekat. Jenže přístroj na vydávání lístků mi nechtěl vzít mamky kód. Za mnou už se hromadila fronta naštvanejch spoluobčanů. Najednou koukám na světelnou tabuli, že jsem na řadě. Tak jsem šla k přepážce a tam jsem se před paní úřednicí úplně zhroutila, že nemám připravenej formulář a že mi stroj nechce vzít kód pro maminku, která venku hlídá dvojčata, páč neprojdem kočárem dveřma. A pani na mě tak kouká a říká mi: ,,jo to znám, já mám taky dvojčata!" Tak jsem si s ní pokecala a ona byla tak neskutečně ochotná, že vzala rovnou i mamku (bez čekacího lístku). Takže teď už zbejvá jen koupit auto, psychicky se oklepat z tý bouračky, vyřídit si nový brejle a znova se naučit řídit. A bude ze mě řidička!!!!

0 komentářů: