Recent Posts

sobota 25. dubna 2009

115. den

Autovýlet!

Výlet novým autem se vydařil. Pokecala jsem s kamarádkou, kterou už jsem neviděla...no děsně dlouho. Po devíti letech jsem sedla za volant. Sice jenom na takový malinkatý zapomenutý lesní cestě, ale i tak jsem na sebe děsně hrdá. Marek moje poskakování s autem ustál s ledovým klidem (za což ho nesmírně obdivuji), děti jej prospaly (taky obdivuhodné). Dokonce jsem se statečně vrhla na otočení auta. A povedlo se. Sice jsem skončila vedle cesty, ale auto bylo otočené správným směrem:o) No a na závěr jsem sice utíkala po lese s dlouhým bílým papírem a hledala co nejhustší houštinu, ale není jisté zda to bylo výsledkem práce mejch nervů nebo celodenním pojídáním hospodských jídel:o)

No a ještě se mi podařilo vyfotit tatínka s Verunkou...prostě dnešní den se fakt vydařil.

1 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Tak to gratuluji! Člověk má pak ze sebe takový hezký pocit, viď?! :-)