Recent Posts

středa 20. května 2009

140. den

Židle!

Dneska ráno jsem rozsedla židli. Zanadávala jsem si na její mizernou kvalitu a hodila tuhle záležitost za hlavu. Ještě štěstí, že je Marek tak šikovnej, takže oprava nebude problém. Odpoledne jsem si to zopakovala s další židlí. Tentokrát se pode mnou složila opravdu rychlostí blesku, snad jsem ani pořádně nedosedla. To už mi to bylo poněkud divné, tak jsem se odhodlala a stoupla na váhu...

...omlouvám se neznámému výrobci, kterému jsem dopoledne dost nevybíravě nadávala...a slibuju, že začnu hubnout!

2 komentářů:

Krista řekl(a)...

Janinko - to je teda pech. Ale to mi řekni, kolik Ti ta váha ukazovala. 120 kg ?? :o))

Blaňule řekl(a)...

Hele, Janči, neříkej mi, že ty máš nějak výrazně víc jak 50-55 kg :o)))
Každopádně se výrobci neomlouvej, páč když to neuneslo tvou lehkou váhu, tak koho by to zvládlo???? Prostě to byl šmejd ;o)