Recent Posts

čtvrtek 28. května 2009

148. den

No a dneska jsem pro změnu nacvakala fotek, že jsem nevěděla kterou vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro tuhle na první pohled zcela obyčejnou, ale když se podíváte pozorně, tak té klokaní mamince vykukuje z bříška malinkatej čumáček...a to mi prostě připadá naprosto úžasný!

Ráno jsme měli vítání občánků, kde jsem nechala celou naší rodinu zvěčnit profesionálním fotografem, tak jsem zvědavá na fotečky.  Na té jedné fotce mi připadalo, že mi trčí z hlavy kytka...no uvidíme. A odpoledně jsme jeli reklamovat modem. V tramvaji se Bětka dala do řeči s jednou holčičkou, která jela na kroužek kam dřív Bětka taky chodila. No a tak jsme vyřídili reklamaci a šupajdili se podívat na místo konání toho kroužku. Dokonce půjčili Bětce vodítko s malinkatou kozičkou.  A i mimouši si kozí miminko pohladili. Takže super!!!

1 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Klokáně je božský!!!! A vybrat fotku-s tím mívám problém hodně často. taky proto jich často dám víc, než jen jednu ;o)