Recent Posts

čtvrtek 5. března 2009

64. den

Canon EOS 300D, Objektiv Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS, Čas 1/60s, Clona 6,3, ISO 400, Ohnisková vzdálenost 154mm, Vyvážení bílé na žárovku, Režim manuální, Vypnutý blesk

Další pokusy!

Od včera jsem nebyla schopná uklidit svůj fotokoutek, tak jsem se na to dneska večer vrhla znova. To abych se měla Markovi na co vymluvit. Přece na sebe neprásknu, že to neni uklizené jenom proto, že jsem líná. No a krom světla vyvstala další otázka. A to jak se vlastně takovýhle fotky upravujou? A páč to fakt netušim, tak jsem jenom přihodila rámeček, jinak je vše v původnim stavu.

1 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Hele teta, máš to krááásný!!! Já vím, já sama nepoznám, co kde není echt, líbí s emi všechno...a to možná hlavně proto, že sama nic takového nedovedu a musím se děsně moc učit. Ale nic to nemění na to, že je to paráda!!!!

A překvapilo mě, jakou clonu jsi použila. Já myslela že při těchdle věcech dávala třeba i Suzia clonu co nejnižší, aby hloubka ostrosti jaksi nebyla nic moc....A čím nasvěcuješ? Musím něco pořídit....