Recent Posts

středa 11. března 2009

70. den

Canon EOS 300D, Objektiv Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS, Čas 1/100s, Clona 7,1, ISO 200, Ohnisková vzdálenost 28mm, Režim manuální, Vypnutý blesk

Kouř!

Už třetí den se snažim vyfotit kouř. A už toho nechám. Nepomohl mi ani návod od Suzie. A nemám externí blesk. Další pokusy podniknu teprve až budu mít patřičné vybavení. 

Dneska horečkovala Verča. Už se asi zbláznim!

6 komentářů:

Krista řekl(a)...

Já myslím, že se Ti dost povedl. V první okamžik mne vůbec nenapadlo, že je to kouř. Ja v té fotce viděla skritou siluetu ženského obličeje. Třebas si v tom vidíš chyby, fotka je to bezesporu velmi zajimavá.
A mně se moc líbí !!

Jill řekl(a)...

to je moc povedený čmoudík, myslím, že můžeš být spokojená

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, ten je úžasný ;o)

Krista řekl(a)...

Teď tu čtu komentáře dalším a vidím tu svou hrubku .... jsem si už několikrát všimla, že občas napíšu místo "oběd" "objed", ale naštěstí jsem to ještě (doufám) nevypublikovala. Asi jsem už přetažená .... Krysta

Petra Jandová řekl(a)...

Souhlasím, povedená fotka.

Blaňule řekl(a)...

Janinko, máš to krásný!!! Až já se k něčemu takovýmudle dokopu-jsem zvědavá, co z toho vyleze. Aby vůbec něco. A máš recht, že bez potřebných propriet to holt nikdá nebude úplně ončo. Ale jsi šikulka.

A Verunku pohlaď za nás-virozky bují, ale za 2-3 dny jsou teploty ty tam. Jen vydržet