Recent Posts

sobota 28. března 2009

87. den

Fotil Kačaba!!!

Turnaj!

Dneska jsem celý den trávila na fotbalovém turnaji. Drze jsem se vecpala do brány našemu áčku. Mé výkony sice byly poněkud mdlé, ale holky jsou naštěstí tak dobré, že to i tak dokázaly dotáhnout na celkové druhé místo. Tož tedy hurá hurá!

Z fotbalu jsem nevyfotila nic. Sice jsem při zápase našeho druhého týmu s francouzkama vytáhla foťák, ale v tu  chvíli si jedna holčina zlomila kotník, tak jsem foťák zase schovala a šáhla na něj až při vyhlašování výsledků.  No a nakonec jsem se rozhodla vložit sem dneska fotku, kterou jsem ani nefotila já. Schválně jestli mě poznáte  :-D

4 komentářů:

Krista řekl(a)...

Janinko, Ty si drak !!!!
Kde Ty bereš energii?? Přeji rychlé zotavení !!!

Gabro řekl(a)...

Jani, nejsi ty ta v pravém dolním rohu? :-)

JaninkaD řekl(a)...

Jojo, ta ušatá a zubatá vpravo dole:-D

Gabro řekl(a)...

Poznala jsem tě, protože ti je Bětuška podobná! :-) A určitě není ušatá ani zubatá :-D.