Recent Posts

pátek 2. října 2009

275. den

Tak nevim. Aranžovaný fotky mě moc nebaví. Jsem totiž strašně líná a bez nápadu. Ale rozhodla jsem se, že zkusim pokořit všechny fotografické disciplíny. No teda skoro všechny, páč něco mi říká, že na akt žádnou kámošku nepřekecám:o). Takže teď si budu asi lámat hlavu s aranžování poněkud častěji.

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Proč kamarádka?? Co takhle Marek? Sem teď na rychlo hledala nějakou inšpiraci...

http://dk.2i.cz/fotos/gallery/200902/36962.jpg

Takhle by tosnad i "dal", ne? ;o))

Blaňule řekl(a)...

Jo, si taky myslím, že by se to dalo zmáknout. A kdyby ti stačilo něco ne moc odhaleného, tak bych ti možná postála i já :o)) I když jak si vzpomenu, jak jsem se styděla při focení ksichtu na tom hradě..... :o)))

dib řekl(a)...

já se taky nechám vyfotit, jani, vystrčím na tebe zadek, chceš??
:-)
fotka se mi moc líbí! na mě trochu moc světlá, ale to už je věc jednotlivého koukače a ne fotografa .-)