Recent Posts

sobota 31. října 2009

31.10.

V devět ráno za námi měl přijet tatínek. V 8:55 jsem byla nastoupená s celou jednotkou a připravená odevzdat děti tatínkovi. V 9:08 dorazila sms: Tak už vyrážím. Budu tam tak v 11!

No neva, naštěstí je tu tolik dětí, že se v tom množství ti moji tři raubíři ztratí. 

Konečně je znát, že se jedná o fotografický sraz. Vytvořili jsme si fotografický koutek a snažili se do něj ulovit nějaké pózující modely. Já většinou jenom držela odrazný desky a bavila se pohledem na hlouček zběsilých navzájem si překážejících fotografek...ten pohled opravdu stál za to.

Tatínek nakonec dorazil...a děti nepřebral, neb si šel lehnout. Nakonec jsem ho vytáhla alespoň na vycházku k Velkému Dářku. Mini výlet se nám vydařil a návrat jsme zvládli přesně na začátek lampiónového průvodu. Dnes byl prostě krásný a vydařený den...který jsem zakončila tím, že jsem zaspala rozlučkovou chlastačku, no to jsem prostě celá já. Na něco se děsně těšim a pak to zaspim:o)  

1 komentářů:

Krista řekl(a)...

Ti tatínci jsou jak přes kopírák. Já nevím, že by neunesli větší množství děti ??