Recent Posts

neděle 1. listopadu 2009

1.11.

Tak a je tu konec efefáckýho srazu. Máme zabaleno, naloženo, jsme rozloučení, tak ještě sjedem vyfotit hrochy a mažem domů...ovšem člověk míní, auto mění. Při pokusu o nastarnování se ozval pouze prapodivný zvuk. Hrochy jsem si došla vyfotit pěšky a cestou zpátky doufala, že auto již bude díky vydatné pomoci místních obyvatel zprovozněno. Nebylo...a jen tak nebude. Máme natržený jakýsi řemen. 

A tak jsme se museli rozdělit. Marek s Otíkem jel autem s Dib a já s Verčou a Bětkou drncala vlakem. A tak jsme závěr srazu měli trochu dobrodružnější...ale mě se nakonec i to líbilo. Vlakem už jsem nejela docela dlouho a konečně bylo dost klidu a času popovídat si s Bětkou. Je to neuvěřitelné jak už je to velká holka...ale ty její hlody mě budou asi dostávat do kolen ještě hodně dlouho:o)

A na závěr díky všem za naprosto úžasnej efefáckej sraz! 

1 komentářů:

Krista řekl(a)...

Tý jó, to jste to ale měli dobrodružné !! Ale hroši jsou dobří :o)