Recent Posts

úterý 10. listopadu 2009

10.11.

Ve čtyři jsem si přišla pro Bětku na malování. Jako vždy seděla, malovala a odmítala jít domů. Přišla holčička, vytrhla jí fixu z ruky a povídá: ,,Já už musím jít domu, tak mi tu fixu vrať! Však si můžeš malovat fixami doma!" No, nemůže. Má je zakázaný. A nejen kvůli mimoušům, ale i kvůli tomu, že s nima čmárala po zdi...no a taky nám učitelka říkala, že fixy nejsou pro děti vhodný, ať radějc malujou jenom pastelkami, a tak se tím řídím. 

Chudák Bětka z toho byla taková celá smutná. A tak jsem polevila. Zašli jsem do papírnictví a koupili kouzelný fixy. Však si je za ty svoje sportovní výkony z poslední dní zaslouží...tak jsem zvědavá, co u nás přijde k úhoně. Co asi děti pomalujou.

3 komentářů:

Krista řekl(a)...

U nás už taky děti malují po zdech. Už jsem se smířila, že nás to malování, až to tu budeme opouštět bude něco stát :o))

JaninkaD řekl(a)...

No zdi zůstaly netknuté...Ne tak Otík s Verčou:o) Vzali to důkladně, nejdřív sami sebe a pak navzájem!

Krista řekl(a)...

:o)))