Recent Posts

neděle 8. listopadu 2009

8.11.

Velká Kunratická!

Tak Bětka má za sebou svojí první Velkou Kunratickou! Jsem na ní nesmírně hrdá! Zvládla to naprosto bravurně. Bylo vidět, že závodní atmosféra se jí líbí. 370 metrový okruh lesem proběhla na jedničku. No rozhodně to celé zvládla mnohem líp než já focení. Tak jsem se starala o to, aby Bětka byla připravená, rozcvičená, aby znala trasu, aby byla včas na startu...až jsem zanedbala nastavení foťáku a všechny fotky z běhu mám naprosto rozmazaný. Na konci jsem se bála, aby mi Bětka neprochladla, a tak jsem si jí ani nevyfotila s číslem a diplomem...je to se mnou čím dál tím horší. Takže tahle jediná použitelná fotka je z mačkanice na startu. Bětka na ní vypadá zaraženě, ale opravdu se jinak celou dobu smála a byla spokojená.

Další den ráno se Bětuška ptala jestli může zase jít na ty závody:o)

(No a já taky běžela. Takže jsem se zase přiblížila o jeden start veteránkám. Už mi jich chybí jenom...no jenom asi dvacet:o)) 

1 komentářů:

Krista řekl(a)...

Blahopřejeme Bětušce!!! A maminku absolutně chápu :o)