Recent Posts

čtvrtek 5. listopadu 2009

5.11

Bětka stále nechodí do školky. Bojim se, že by se nakazila spálovou angínou, která tam řádí. Ale domluvila jsem se s paní učitelkou a přivedla Bětku na plavání. A páč jsem musela čekat až skončí, abych si jí zase odvedla, šla jsem do "čummístnosti" šmírovat jak to naší holce jde. A jde jí to naprosto báječně! Myslela jsem, že se plavčice budou s dětma plácat v rohu na mělké části bazénu a ono prdlajs! Děti plavaly bazény jeden za druhým. No makačka to pro ně musí být příšerná. A Bětka se celou dobu tvářila děsně spokojeně, chvílema byla vyloženě vyřehtaná. Tohle má po mně, když jsem spokojená, tak se taky začnu řehnit na celý kolo bez ohledu na to, kde se zrovna nacházím. Jednou jsem si takhle v tramvaji vyposlechla něco o mladejch a drogách...no kdo by všímavé pani vysvětloval, že mám prostě jenom z něčeho radost, že.

A na závěr si Bětka švihla několik temp naprosto bez jakékoliv plavací pomůcky!!! Ona je prostě děsně šikovná (po mamince samozřejmě)

0 komentářů: