Recent Posts

sobota 10. října 2009

283. den

Ráno jsem propustila Marka na ryby. Jenže co budu celý den dělat já a děti zatímco tatínek bude trápit nebohá vodní zvířátka? Ještě štěstí, že žijeme v době ineternetu. A tak bylo za deset minut jasno: dneska se půjde na pohádkový les! Ještě jsem zorganizovala mamku s bráchou, aby ta naše skupina byla veselejší a vyrazilo se. Trasa i úkoly byly oproti loňsku pozměněny, což bylo fajn. Cestou jsme potkali výlov rybníku a tak jsme si mohli ošahat kapry, cejny, amury...jen na metrovou štiku si nějak nikdo z nás netroufl:o)

A fotka? No nedalo mi to, takže tahle fotka je speciálně pro Lucku: náš pražský Bivoj pozdravuje šumavského Bivoje!!! (nebo Pepíka?)

1 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Bovoj alias Pepa je parádní, ale teda teta!!!!! Jakto, že je pro Lucku a ne i pro nás??? :o)) :o))
A co, já si ten pozdrav přivlastním, páč vím, že je i pro nás, že jo? Hi, hi!!!