Recent Posts

pondělí 25. ledna 2010

Bernardýn!

Já: Koukej jsem dneska po dlouhý době fotila děti. Co ty na to?

Marek: Jéžiš takovej bernardýn. 

Já: Jak to myslíš bernardýn?

Marek: No žere no, a pak je takhle tlustá. A ještě se hrozně mračí.

Já: Ona se ale takhle tváří skoro pořád. Vyfotit jí s úsměvem je skoro nemožné.

Marek: Jak to, vždyť se pořád směje a je veselá, to ty jí tak jenom nedokážeš vyfotit!

Tak a mám to. Neumim fotit a neznám svoje dítě!

6 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Ale krásnej bernardýn to je! :-)))

Halkac řekl(a)...

Nakukuju na tento blog často, ale dnes se nemůžu vzdát komentáře...
Moc jsem se rozhovorem pobavila ...
Bernardýnka je úchvatná a kouzelná!

Krista řekl(a)...

;-))

Kateřina řekl(a)...

Bezva kukadla!!!

Lucka73 řekl(a)...

Nádherná fotka!! A že se nenechá fotit - o tom něco víme ;) :)))

klarissa řekl(a)...

vždyť je úžasná....