Recent Posts

úterý 26. ledna 2010

Sexuální výchova!

Dneska se na mě Bětka vrhla se záludnou otázkou: ,,a maminko proč ti dal tatínek dva léky?"

Začalo mi to v hlavě nebezpečně šrotovat. O čem to to dítě asi mluví? Jaký léky, já přece nic neberu, Marek mi nic nedal...

,,Tak jak to teda tatínek udělal, žes měla v bříšku dvě miminka?"

Pokusila jsem se jí to tak nějak vysvětlit.

,,No a jak to teda tatínek udělal? Jak ti dal ty spermie? A čím?"

A sakra co teď?Říct pravdu? (už vidim ten vyděšenej výraz pani učitelky pozorně naslouchající Bětčinýmu vyprávění) Poslat jí za tatínkem?  (Proč bych si tohle měla vyžrat zrovná já, že jo) Nakonec jsem šáhla po dětské knize Lidské tělo. Ukázala jsem Bětce obrázky spermií, vajíčka i miminka. Všechno jsme spolu pěkně probraly...teda skoro všechno. Onen způsob předání spermií mamince jsem zbaběle zatajila...tak nějak doufám, že tyhle taje života se dozví sama a včas i bez mého přičinění (fakt doufám...hodně doufám...jééééžiš já prostě nevim jak se tyhle věci vysvětlujou!!!)

4 komentářů:

Krista řekl(a)...

já mám knížku od Kateřiny Janouch "jak jsem přišel na svět" - tož ji asi použiji - je tam nakresleno, že tatínek má pytlíček a v něm ty spermie (tedy pokud si vzpomínám dobře). Naštěstí mám ještě čas ;-)

Lucka73 řekl(a)...

Jo, jo - taky máme "Jak jsem přišel na svět" -Miška jí dostala když se králící narodili. A často si nechávala yvsvětlovat, jak přišla na svět ona, jak králící. Jak se kam dostali - prostě zajímá je to...

Myslím, že zatím jsi ale rodičovskou zkoušku složila obstojně ;o)))

Blaňule řekl(a)...

Hi, hi, tak to si holky nejpozději o dovolené pěkně pokecají. Taje vzniku miminka študuje naše Lea už dlouho. Minimálně půl roku si ráda pročítá Velkou knihu o matce a dítěti, takže víme, co a kde jsou vajíčka, že k nim dojdou spermijky, že mimi se pak vytváří a roste v děloze a i jak a kudy pak leze na svět. Teda, nevím, do jaké míry tomu všemu rozumí, ale nebylo jí nic zatajováno :o)))
Naštěstí taky zatím nepátrá jak přesně se ti pulci k tomu vajíčku dostanou :o))))

P. řekl(a)...

Tak my v pěti letech zatím máme, že z vajíčka v bříšku maminky ve SPRÁVNÝ ČAS začne růst miminko. Jsem zvědavá, kdy SPRÁVNÝ ČAS přestane platit a posunem se dál. :-)