Recent Posts

pondělí 25. ledna 2010

Krize

Mám krize...mnoho krizí...jedna se nabaluje na druhou až vzniká ohromná koule, která mě asi brzo rozmáčkne.

Dala jsem se do boje se svým strachem z řízení. Ovšem zatím prohrávám. Teda panický strach jsem přesunula do zásuvky přehnaný respekt...ale řidičský um se zatím nedostavil. I naprosto flegmatický Marek během mých jízd bledne...vždycky tvrdím, že celou jízdu mlčel hrůzou. Ale jsem rozhodnutá nevzdat se! Prostě budu jezdit každý víkend a doufat, že se to časem samo zlepší. 

Vlastně tak nějak doufám, že se prostě všechno zlepší. Prostě musí!

No a ta fotka...tu jsem vyfotila loni v červnu a dneska jsem se jí pokusila dle návodu na trubce převést na starou...ale teda nevím nevím...

3 komentářů:

Krista řekl(a)...

Fotka vypadá dost dobře a opravdu pěkně staře.
A to šoférování - začni sem tam jezdit sama Mně to nakonec pomohlo nejvíc. Ono z pozice spolujezdce to vypadá vždy trochu jinak. Já jsem párkrát vyhodila Martina z auta.
A krize .... o tom já snad ani nemluvím ;-) No, hlavně ať nás to brzy přejde.

JaninkaD řekl(a)...

Sama? Já? A po Praze? Eh, no jasně...za takový dva tři roky, možná vyjedu sama z parkoviště!

No ne, pracuju na tom víš, jenže já se prostě táááák strašně moc bojim...

P. řekl(a)...

Tak to řízení moc dobře znám. X let jsem se řízením bojovala a pokoušela se začít, až mě donutilo řizikové těhotenství, manžel bez řidičáku a touha vozit dcerku do školky. A teď díky bohu za to, že řídím, být rozvedená bez chlapa s dvouma malýma capartama na tom našem kopci..byla bych v háji. Moooc držím palce...přesně ten strach chápu.