Recent Posts

čtvrtek 8. července 2010

Už se to blíží...

A já pořád nemám vybranou muziku...nějak se nechci vzdát svého oblíbeného Amóra od Jasné páky...jenže píseň to neni zrovna nejpomalejší a představa jak k tomu oltáři přiběhnu a za sebou povleču svého dědu, který mě má vést...no ta je poněkud komická a děsivá zároveň:o)

Předsvatební přípravy už mi lezly na mozek a tak jsem se rozhodla, že pojedu na chatu. Sama s dětma, Marek si měl užít fotbalový turnaj a pak za námi přijet vlakem. Celá starší část rodiny se mi to snažila rozmluvit. Že prej pak nebudu stíhat, a děti se mi nastydnou nebo tak něco. Jenže pobyt na chatě je něco tak nádherného a úžasného, že jsem se rozhodla nedbat dobře míněných rad své maminky a na chatu prostě odjela. Užili jsme si to náramně. Ale je pravdou, že mám nastydlé a rýmující nejen děti, ale i sebe (snad mi do soboty neodejde hlas:o)), nestíhám a ještě nám cestou domu vypovědělo službu auto:o) (Zase lepší než cestou na svatbu, že jo)

Každopádně už mi je jasné, že děti svoje rodiče prostě neposlouchají. A je jedno kolik jim je. (Snad si na to vzpomenu až mě zase Bětka svým neposloucháním vytočí do běla:oD)

3 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Krásné oznámení :-) Přeji krásný svatební den. A nejen ten, ať jsou všechny dny krásné jako ten svatební :-D

Krista řekl(a)...

Nadhera!! Toz at Vam ten den vyjde!! a taky ta Jasna paka ;-))

Unknown řekl(a)...

Oznámení je nádherné, přeji vám krásný svatební den, hodně štěstí!