Recent Posts

úterý 26. října 2010

Otík!

Otík drzoun:

Maminka: ,,Otíku tytyty, to se nedělá!"

Otík",,já ne tytyty, mamita tytyty!"

........................................................................................

Otík statečný kuchař:

Najednou se z kuchyně ozvalo: ,,tečééééé!"

Tak se jdu podívat co se to tam děje a co že to vlastně tečéééé. A na kuchyňské lince najdu mrkev napižlanou na několk kousků a nad tím stojí Otík a z prstu mu teče krev! 

.........................................................................................

Otík uprchlík:

Na vycházce mi Otík zase začal zdrhat, dohnala jsem ho těsně před silnicí a plácla ho přes zadek s tím, že tohle prostě dělat nebude!

Drahnou chvíli přemýšlel a koukal na mě s vážnou tváří. A pak mi řekl: ,,jauváááájs!"

0 komentářů: