Recent Posts

středa 27. října 2010

Pá pá!

Zítra má naše rodina velkou premiéru!

Zítra naložíme děti do auta a odvezeme je k babičce a dědečkovi.

Zítra nám naše děti takhle zamávají a nám začne čtyřdenní volno bez dětí. Naše úplně první bezdětné volno.

Zítra máme velký den nejenom my, tedy já a Marek, ale hlavně naše děti a jejich prarodiče (babička se trochu bojí, ale já jsem si jistá, že to všichni zvládnou na jedničku)

Zítra...už se blíží a já mám najednou strach. Tak moc jsem se těšila, že budeme s Markem sami. Že pojedeme na dovolenou do nějakého malého penzionku, že budeme chodit na výlety, povídat si dlouho do noci, že se budeme navzájem užívat...a najednou si vůbec nedovedu představit co si s tím velkým množstvím volného času  a svým v podstatě málomluvným mužem, vlastně počnu:o)

Jsme novomanželé a tak zítra odjíždíme na svatební cestu...nesmim zapomenout přibalit knížku:o)

1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak si tu svatební cestu krásně užijte! Děti i prarodiče to určitě zvládnou na jedničku!