Recent Posts

neděle 31. října 2010

Všeruby

Tak jsme se dočkali! Ve čtvrtek dopoledne jsme odevzdali děti a vyrazili na tu naší svatební cestu:o)

Cestou jsme se stavili na oběd u benzínky. Já takhle jedla poprvé. Tyhle restaurace mi vždycky přišli zbytečně drahé. Marek si pak ještě dal kafe v jakémsi spešl automatu a já šla na záchod...trochu mi vrtalo hlavou, že tam jsou umyvadla a pak neoznačený dveře do místnosti s kabinkami. Ale co, dneska je všechno možný, že. Kam jsem to asi vešla mi došlo až po chvíli, ale to už bylo pozdě...no a jak jsem vylezla z kabinky, tak se mé podezření potvrdilo. Zády ke mě stál chlap a čůral. A já místo abych nenápadně prošla a doufala, že si mě pán nevšimne, tak jsem ho ještě pozdravila a omluvila se mu... 

Všeruby jsme našli bez problémů, ubytovali se a vydali se okouknout okolí. Byl trochu opar, ale i tak jsem se kochala výhledy na krásnou podzimní krajinu. 

0 komentářů: