Recent Posts

úterý 24. května 2011

Řidič těžký život má...

...a naše auto ho má ještě těžší:o)

Řídim krátce, ale i tak už jsem stihla to svoje zlatíčko odřít o kdejakej plot, zeď či sloupek. A nejvíc jsem se vytáhla na našem posledním výletě. Táhla jsem se sama s dětmi na druhý konec republiky, abych tam při parkování před barákem píchla!

Chlap široko daleko žádnej a tak zbyla výměna kola na mně a kamarádce. Naštěstí jsme holky šikovné a tak jsme  prázdné levé přední kolo nakonec opravdu vyměnily za kolo rezervní.

Dva dny po návratu domů jsem parkovala před obchodem. Najednou lidé okolo začali odkládat nákup na zem a podivně na mě zírat. Blesklo mi hlavou, že asi ještě neviděli někoho parkovat na tolik pokusů jako já:o) Ovšem když jsem vylezla z auta, pochopila jsem...pravé přední kolo mělo díru a bylo totálně prázdné! (A rezerva samozřejmě taky, že. Páč jsem jí za tu chvilku nestihla nechat opravit)

Hold když je někdo šikovnej...

0 komentářů: