Recent Posts

sobota 28. dubna 2012

1x7, 2x4

Ne nebojte se! To není příklad z matematiky a nikdo vás nebude zkoušet:o) To je souhrn našich dětí. Tedy jinak řečeno: na začátku dubna oslavily naše děti další výročí svého narození. Bětka sedmé, dvojčata čtvrté.
Přípravy byly poněkud zmatené. Chtěla jsem vyzkoušet nový recept na dort...a tak jsem se ještě brzo ráno v den oslav pouštěla do nového dortu, tentokrát dle již osvědčeného receptu, neb můj původní cukrářský výrobek do rána zkameněl:o) Dalším nedostatkem byly poněkud zapomenuté dortové svíčky. A tak se naše potomstvo muselo spokojit s narychlo uplácaným dortem a jednou velkou (vánoční) svíčkou uprostřed...no já vím, jako vzorná hospodyňka jsem se rozhodně neprojevila, ale děti už jsou naštěstí na svojí matku zvyklé a tak jim to bylo celkem jedno a svůj slavný den si řádně užily.




1 komentářů:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Oslavenci si zdá se užili, tak žádné výčitky. Až budou dospělí, tak můžeš na rodinné oslavě přihodit k dobru :o))