Recent Posts

sobota 28. dubna 2012

PPP

Je to zhruba rok co jsem se smála, že nemůžu nikdy s žádným svým dítětem jít k psychologovi. Co by mi jako řek? No to víte, geny jsou geny, ty člověk klackem neumlátí?

Ale jak už jsem tu psala, dostali jsme doporučení od paní učitelky navštívit s Otíkem pedagogicko-psychologickou poradnu. Tož poslechla jsem a v pátek třináctého šoupla do školky pouze Verču (prvně v životě tam i spala!) a s Otíkem se vydala směr psycholožka.

Synáček byl úžasný. Celou dobu na něm bylo vidět jak si svojí maminku, kterou má zcela výjimečně jen pro sebe, naprosto užívá. Krom toho jsme vystřídali všechny možné druhy MHD, takže k vrcholu jeho blaha jistě scházelo jen velmi málo:o)

Paní psycholožka byla velmi příjemná a já povídala a povídala a povídala...a závěr? ,,On je Otík asi dost po Vás, že?"





1 komentářů:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

:o)))...tak vidíš, že je dobré si zajít k psycholožce :o)...a jsem ráda, že taky někdo tou naši MHD rád jezdí, takový balzam na moje nervy :oD