Recent Posts

neděle 8. dubna 2012

NE-RA-DIT!!!

Asi si budu muset vylepit na čelo cedulku: PROSÍM NERADIT!!!!

Momentálně neprocházím úplně jednoduchým životním obdobím. (Vlastně se mi chce na plnou hubu napsat, že jsem v prdeli, ale jsem slušně vychovaná:o))

A tak kamkoliv vlezu, najde se někdo, kdo má potřebu chrlit na mě sice dobře míněné, leč zcela nevyžádané rady. O tom jak mám svůj život žít, co mám dělat, co mi pomůže a jak takovou situaci vyřešil on. Děkuji pěkně. Je opravdu milé, že tolika lidem ležim na srdci, ale svoje rady si strčte za klobouk. Já o ně opravdu nestojim.

Mým hlavním problémem je mé sebevědomí, které sedmiletou rodičovskou dovolenou dostalo natolik na frak, že si zabalilo svůj skrovný batůžek a odešlo jinam a to neznámo kam. Silně pochybuju, že ho vaše rady přesvědčí, aby se vrátilo zpět na adresu svého trvalého bydliště.

Nemyslím si, že bych se po vašich přednáškách měla radši.

Zvláštní je, že přitahuju rady i lidí zcela neznámých. A tak nebylo a není vyjímkou, že se například při čekání na autobus dozvím, že můj kočár na dvojčata je zcela nevhodný, že mám to řvoucí dítě uklidnit, že mám všechny tři naráz vodit za ruku, koupit jim čokoládičku, nasadit chlapečkovi čepici a tak podobně.

Světe div se, nejsem úplný blbeček, který před odchodem z bytu potřebuje poradit, aby si zavázal boty...a tak PROSÍM NERADIT!!!!  

6 komentářů:

Iva řekl(a)...

Naprosto chápu. Byla jsem doma na mateřských skoro 10 let ( prokládáno úřadem práce). O svém sebevědomí jsem měla naprosto stejné mínění...

Aranel na cestě.... řekl(a)...

A mě také napadá jedna rada...co radílkům také poradit ...pěkně asertivně :o)))
Veselé Velikonoce Jani !

Unknown řekl(a)...

A nejvíc rad přichází od důchodkyň:-)
Neradím a přeji klidné svátky:-)

Jitka Neradová řekl(a)...

Též přeji hezké svátky. A neradím už z principu- nome nomen:-)

JaninkaD řekl(a)...

Děkuji všem za přání.

Danka a Jaro řekl(a)...

Chápem. Neradím.
Najlepšie sú tie nevinné otázky typu "tuším vás moc neposlúchajú, že?" v okamihu, keď jeden jačí a zvyšní dvaja chcú ísť úplne iným smerom. Prípadne škodoradostným a vôbec nie súcitným tónom: "máte toho dosť, 3 deti a tak po sebe, že?"
Drž sa! A sebavedomie sa snáď časom vráti.