Recent Posts

úterý 2. září 2008

22. den

Křoví na hřišti!
Tak dneska Bětka ve školce spala po obídku. Původně jsem nechtěla. Přišlo mi to moc drsné, šoupnout jí tam hned druhý den na tak dlouho. Jenže ona si to strašně moc přála. Když jsem si pro ní přišla, tak na mě učitelka vyhrkla: ,,ta je tááák úúúžasná!" No osobně si myslím to samé, ale vůbec mi nevadí slyšet to i od někoho jiného:-))
Ovšem potom na hřišti!!! Kojila jsem Verču, a tak nějaká ochotná maminka svezla Bětku na lanovce. Najednou se ke mě řítila naprosto hysterická Bětula a za ní vyjukaná pani, která byla chudák strašně vyděšená. Vůbec nechápala co se stalo. No nakonec se zjistilo, že Bětka chtěla na tý lanovce pustit, jenže pani se naprosto pochopitelně bála, takže jí nepustila. Tak jsem šla Bětuli pořádně povozit. Ta malá oprsklá potvůrka, když šla okolo té nebohé maminky, tak do ní šťouchla a řekla: ,, pořádně se koukej, ať víš jak se to dělá!!!"
No a já? Dostala jsem záchvat smíchu. Jsme hrozná. Já vím. Měla bych se umět ovládat. Ale ono to prostě nešlo. Naštěstí to ona pani vzala také s humorem.

0 komentářů: