Recent Posts

úterý 9. září 2008

29. den

Chodník!
Tak po tomhle chodníku jsem chodila hodinu a půl. Sem a tam. Tam a sem. Bětka byla na kroužku kreslení. Jenže přišla jediná!!! Opravdu početnej kroužek. Byla tam sama samotinká se dvěma vedoucíma. Domluvila jsem se s nima, že mi jí když tak předčasně vyšoupnou ven. Tož jsem tam musela celou tu dobu čekat jestli to náhodou opravdu neudělaj. Neudělali. A to tam Bětku původně vůbec nechtěli, že prej je malá. Myslim, že nakonec mohli bejt rádi, že tam maj aspoň jí! Nakonec mi ta hlavní vedoucí řekla, že je Bětka neuvěřitelně šikovná. Že ani některý šestiletý neuměj tak malovat jako ona. Tož jsem se dmula pýchou. Bylo nám tedy povoleno, že smí tento kroužek navštěvovat (dneska tam byla jenom na zkoušku). Hned jsem to zaplatila, aby si to pani nerozmyslela!

0 komentářů: