Recent Posts

čtvrtek 11. září 2008

31. den

Ha, máma se nedívá! Rychle pryč!
A sakra! Načapala mě!!!
Tak jsem si přišla pro Bětku do školky a ona se rozbrečela, že nebyla na plavání. Tak jdu za učitelkou se na to přeptat a ona mi řekla, že Bětku nevzali protože je ještě malá. Přitom ještě včera nám tvrdila, že je sice malá, ale že to s ní zkusí a pak se rozhodnou jestli jí vezmou nebo ne. Nechápu proč nás prostě neodmítla rovnou. Bětce to bylo tak strašně moc líto. Chudák malá.
Vyzvedla jsem si Bětku už po obědě a šli jsme se fláknout k mámě do bytu. Nečekaně tam za náma na chvilku přišla i máma. Pak jsme putovali do Sokola přihlásit Bětku do předškoláků. Fronta byla až ven. Všechny moje milované děti ustály hodinové čekání naprosto na jedničku. V pět jsem měla být na očním. Ve tři čtvrtě na pět jsem teprve přišla v Sokole na řadu. K Dr. jsem dorazila o tři minuty později. Teď už mi zbejvá si jenom vyzvednout brejličky.
Na závěr tohoto hektického odpoledně jsme se šli ještě pěkně poválet na hřiště. Ovšem Otíkovi se na dece nelíbilo. Pořád někam zdrhal.
Jo a taky mám z dneška fotku pavouka jak žere částečně natrávenou mochu (foceno u zastávky ve Dvorcích. Lidi se dooost divili co tam dělám. Byla to sranda, sledovat jak na mě koukaj.) Jenže fotka zdrhajícího Otíka je pro dnešní den prostě výstižnější.

0 komentářů: