Recent Posts

středa 3. září 2008

23. den

Tenhle šneček už růžky nevystrčí. Odstěhoval se!
Uf! Dneska byl docela náročný den. Chtěla jsem u maminky vytřídit věci co tam po nás zůstaly, ale vůbec jsem si nevěděla rady. Pak tam ještě přišel Bert a vymluvil mi díru do hlavy. Chodil si tajně cucnout k mámě do pokoje, takže v jednu chvíli už byl dost pod vlivem.
Bětka třetí den ve školce a opět bez problému. Dokonce nám dovolili přihlásit jí na plavání. Moc se pani učitelce nechtělo, ale pak prohlásila, že je Bětula fakt dost šikovná, takže to můžeme zkusit. Bude tam nejmladší. Připadám si trochu drsně, že jí tam cpu. Jenže ona si to sama vybrala, tak proč jí od toho odrazovat.
Verunka se dneska ZAČALA PŘETÁČET! A na kontrole nás Dr. jako vždy vychválila. Bohužel mi zapomněla napsat do kartičky kolik Verča váží. Takže to nevim.
No a ta fotka...nic moc já vím. Chtěla jsem, aby okolí ulity bylo co nejtmavší. No nějak nevím jak se to dělá. Prostě to mám tak nějak tmavé celé. Jenže upravovat se mi to nechce. To by pak nebylo vidět jaký jsem fotografický hňup. Ale cvičení dělá mistra, že!

0 komentářů: