Recent Posts

úterý 2. prosince 2008

113. den

Vánoční kaktus!
Nějak mi nešel pořádně zaostřit, ale jinou fotku prostě nemám.
Dneska jsme cestou na malování potkali dva velké psy. Ale opravdu velké. Velké a samotné. Široko daleko nebylo dvounohého živáčka. Fakt jsem se málem počůrala strachy. A když mě jeden z nich začal očichávat...no fakt to byl hnusnej zážitek.

1 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

No, tak takhle bezprizorních hafanů bych se nejspíš obávala taky. A to se normálně zvířat vůbec nebojím, natož hafíků :o))On se člověk stejně nejvíc bojí o děti, co? ;o))

A k fotce na mým blogu-já si taky myslela, že tohle z okna nikdy vyfotit nemůžu. Ale musíš vybrat jen tu část fotky, která je koukatelná. Jak to udělala Lucka-taky lampy a stožáry "odřízla". Já to podexponovala, barák vepředu není vidět a taky jsem ořízla rušivé okolí :o))) :o)))