Recent Posts

sobota 13. prosince 2008

124. den

Vánoční stromeček!
Společnými silami jsme koupili a donesli stromeček k babičce. Letos budeme mít prvně borovičku. Ovšem je taková hustá...no ještě jsem takovou neviděla. Pravda, je už trochu oschlá, ale byla prostě nejlevnějším stromkem ze všech.
Zítra na věnci(ano letos mám i vlastnoručně vyrobený věnec) zapálíme třetí svíčku, cukroví je napečené (až na bezlepkáče - nějak se mi do nich nechce), perníčky částečně nazdobené, dárky nakoupené, kalendáře mám v tiskárně (platba přijata)...až jsem z toho celá nesvá, že už mám tolik věcí hotovejch. Takhle hladce to u mě všechno projít nemůže. To se určitě něco podělá. Kalendáře budou špatně vytištěné, stromeček do vánoc uschne, nenajdeme na něj stojánek, Berťák se opije nebo dostane záchvat...prostě určitě se něco podělá, páč jinak by to nebylo normální.

0 komentářů: