Recent Posts

neděle 7. prosince 2008

118. den

To je zvláštní co všechno se dá v prosinci najít. Nikdy jsem ty trávníky takhle detailně nezkoumala, ale teď jak hledám co vyfotit...

Dneska jsem slyšela Otíkovo první "gagaga"

Verunka se krásně staví na čtyři (když na sobě nemá plenu), zlepšuje styl plazení.

A dneska...dneska se mezi mě a Marka vrátilo...něco...nevim jak to nazvat, ale najednou je to zase jako dřív. Poslední měsíc - dva jsme se dost hádali (většinu hádek jsem vyvolala já...nějak jsem si nemohla pomoc). Ale dneska byla celý den taková příjemná a uvolněná atmosféra. Když tu byla na návštěvě pratchýně, tak nám s Markem stačilo se na sebe podívat...vůbec jsme si nemuseli nic říct...a oba jsme věděli! Tyhle chvíle já naprosto zbožňuju. A rozhodla jsem si je v sobě pěkně střádat a hromadit...však se mi vzpomínky na ně jistou budou ještě někdy hodit.

1 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Janinko, tak my máme období hádek teda taky. jen nějak nemám moc pocit, že by se vracelo něco...to něco, co bývalo dřív. Ale potřebovala bych to. Občas už mám pocit nechutné rezignace, nebo, ještě hůř, nezkrotného vzteku a bezmoci. Myslím, že to je ponorka. Světlých chvilek není nijak moc