Recent Posts

sobota 10. ledna 2009

10. den

Miniomrzlinky! No vida stačí si popojet autobusem jednu stanici na kopec a tam je hafo omrzlinek...to by se fotomaniak vyřádil. Mě to ovšem nebylo dopřáno. Bětka měla špatnou náladu. Pořád kňourala. Všechno jí vadilo. A jak jsem vytáhla foťák tak se dala do srdceryvného pláče. Tak jsem rychle cvakla tenhle lístek, strčila foťák do baťohu, šáhla po kočárku a...ruka prolítla vzduchem naprázdno. Kočár nikde. Úplně jsem poskočila úlekem. Srdce se mi sevřelo a...pak mi došlo, že dvojčata jsou s Markem na nákupu. Předala jsem mu je asi pět minut před tím. Hold už jsem matka bláznivá!

3 komentářů:

Verule řekl(a)...

Fuj to jsem se lekla !!!Už jsem viděla ten s kopce ujíždějící kočár s dvojčaty a mráz mi běžel po zádech.
Asi jsem taky matka bláznivá.

JaninkaD řekl(a)...

Já zas měla představu, že mi je někdo ukradl...br, až se mi z toho udělalo zase špatně. Jen teda on tam široko daleko nikdo nebyl, takže mi to mohlo dojít dřív:-)

Krista řekl(a)...

ha, ha, ha, jak já Vás chápu. Jsme pošahané, ale to máme z té nepřetržité péče (a fotbal jednou týdně tu nepřetržitost nevytrhne).
Omrzlinky jsou super !