Recent Posts

úterý 6. ledna 2009

6. den

Otík!
Ano, přiznávám! Vánoční prázdniny jsou v trapu. Zase nám začal šrumec všedních dnů. A já nestíhám. Takže dneska čumící Otík!
A našla jsem Verunce další zoubek. Takže už jsou na tom mimoušci stejně. Teda pravda, Otíkovi se klube další, ale jenom klube...ještě ho nemá!
Dneska jsem zjistila, že tlačit dvojkočár a při tom táhnout Bětku na bobech je fakt dřina..překvapivě. Že boby jedou i po chodníku, kde neni vůbec žádnej sníh! Že schody se nemusej drncat po zadních kolečkách, ale že se daj tim kočárem normálně sjet. Že moooc prudkej kopec se dá sjet, tak že boby s Bětkou zaseknu za brzdu kočáru, takže všechny děti se vezou a já se kloužu. A konečně, že říct tatínkovi do telefonu ,,vem si bundu a přijď mi pomoc" nestačí, páč pak sice přijde v bundě, ale v kraťasech!!! Příště raději vyjmenuju do podrobna všechno oblečení co si má vzít na sebe, když jde ven, kde je mínus třináct!

2 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Chi, chi, cxhi, tak teď jsi mě s vaším tatínkem fakt rozesmála. Ale neboj, taky to znám!!!!
:o))))

Anonymní řekl(a)...

To je bobánek, hned bych ho poňuchala.:-))

A příspěvek k dnešnímu dni je naprosto bombovní!!
To nemá chybu!!!

Petra