Recent Posts

pátek 30. ledna 2009

30. den

Páteční hospoda!
Včera mi Marek říkal, že dnes do hospody nepůjde, aby si to mohl vybrat v sobotu. No a kde teď je? Nezavolal, neposlal sms...dřív bych šílela, že mu ani za blbou smsku nestojim. A dneska? Dneska tady sedim a čekám, kdy mi to začne vadit. Ale ten pocit se nějak ne a ne dostavit. Ba naopak. Nějak jsem si zvykla, že mám středeční a páteční večery jen sama pro sebe. A tak asi nejsem normální, ale jsem ráda, že do tý hospody dneska šel. I když teda zavolat mi mohl, to zase jo.

A myslím, že jedna z těch bund co visí ve vokně je jeho (a druhá bude bráchova). Zítra se ho na to schválně zeptám ;o)

1 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Máš recht, vedět dát měl. Zvlášť když říkal, že nepůjde. Ale naprosto cítím s tebou-taky jsem teď ráda, že je náš tatínek v práci už od večera a já mám klid a nikdo mi nenadává, že "už zase sedím na netu" :o)))