Recent Posts

pátek 9. ledna 2009

9. den

Flákám to, flákám!
Divná fotka. Jenže já dneska jinou nemam. Nějak to focení teďkon dost flákám. Vlastně ani nevim pořádně co fotit. Strašně mě štve to šedý oparový nebe... Já chci modro!!! A chci fotky, kde to modro bude parádně vidět.
Ale ještě víc bych chtěla teplou vodu. Jenže ta bude až za týden. Kotel jeden blbej! Zase se podělal. A to tu byl opravář před měsícem. No mě fakt picne.
To jsem si ale pěkně postěžovala...no a hned mi je o dost líp!

2 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Jani, fotka je moc hezká. jasně, v ideálním světle by vypadala líp, ale fotit za ideálních podmínek-to umí každej, ne? :o)))

A kotel, tak to je kapitola sama pro sebe. jak to děláš s dětma, probůh???

JaninkaD řekl(a)...

Blani což o to, ona ta voda teče vlažná a zbytek dětem ohřeju v hrnci. Jsou to mrňata, moc tý vody nepotřebujou. Horší je to u nás dospělejch. Hold teď budu navštěvovat svojí maminku poněkud častěji...