Recent Posts

úterý 3. února 2009

34. den

Nemocníme! Dneska se stala veliká událost: Otíček udělal svoje první samostatné krůčky! Už od rána se mi zdálo, že se k tomu schyluje a tak jsem se snažila mít foťák v pohotovosti. Jenže péče o blindící Bětku a nudlící Verču mi zabrala fakt hodně času. A tak jsem ráda, že jsem vůbec Oťulovi krůčky viděla, natož abych je zvládla vyfotit.

3 komentářů:

Krista řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Krista řekl(a)...

Otíkovi ještě jednou obrovská gratulace !!!
A Janinko, zachytit opravdu první krůčky podle mne není v lidských silách ;-) Snad jen dát kamsi do rohu stropu kamerku a nechat ji běžet celý den ;-)
Zátiší je bezva ;-) Nejvíce se mi líbí ta odsávačka :-DD

A samo přejeme brzké vyzdravení !!

Lucka73 řekl(a)...

Tož, ať jste brzy v pořádku!!!

A Otíkovi letí gratulace!!