Recent Posts

středa 11. února 2009

42. den

Jaro!
Už se blíží a ne že ne! Pravda, ty kapky nejsou od deště, ale od sněhu..ale i tak, aspoň něco.
Dneska jsem zažila děsně příjemné dopoledne na návštěvě u kámošky. Při odchodu jsem si pomyslela, že se asi stane něco nepříjemného, páč přece všechno musí být v rovnováze. A taky že jo. Jako vždy jsem nechala kočár s mimoušema zaparkovanej před školkou. Je to na pozemku školky a tak se nebojim je tam nechat. Vyzvedla jsem Bětku v modrý třídě a cestou do šatny kouknu ven a tam cizí chlap a snaží se postavit řvoucího Otíka na zem. Normálně ho vytáhl z kočárku. Cizí chlap!!! A asi mu to moc nešlo, páč při tom urval střechu a vyválel fusak na zemi, pláštěnka byla vzorně zapnutá, což mi nejde moc na rozum. Je mi z toho špatně. Takhle u školky, to člověk ještě ustojí. Prostě to byl nějakej přeochotnej tatínek. Stát se to někde na ulici, tak už mě veze sanita směr jisté zařízení na severu města.

3 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Teda Janinko, to je fakt silnej zážitek, to bych byla asi lehce (nebo více) prudérní na onoho pána. Mě zase svého času rozčílila starší paní, která mi lehce plačícího Dima s klidnou Edi pořád houpala-taky před školkou v areálu za plotem...3x jsem jí řekla, ať je nehoupe, že za chvíli jsem u nich a že nechci, aby je někdo klidnil.....Pak už jsem musela být až lehce nepříjemná a drsněji jí říct, že si to OPRAVDU a vysloveně nepřeju a ať to nedělá. Ale vytahovat mi dítě z kočáru-to bych se na cizího člověka asi utrhla

Anonymní řekl(a)...

Asi by mě klepla pepka, to je fakt drzost neskutečná.
Ta sněženka je super, hurá bude jaro!
Kincsem

Krista řekl(a)...

Janinko a neflákla si jednu tomu (pardon) blbečkovi?? Úplně mne zamrazilo, jak jsem to četla.

Sněženka je nádherná !!