Recent Posts

úterý 24. února 2009

55. den

Canon EOS 300D, Objektiv Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS, Čas 1/40s, Clona 6,3, ISO 200, Ohnisková vzdálenost 200mm, Vyvážení bílé na žárovku, Režim priorita clony, Vypnutý blesk, Přisvíceno lampičkou
Úprava v počítači - převod do duplexu
Řasy! Můj plán nafotit oči dětí dopadl prachbídně. Lovila jsem sice celý den, ale výsledkem bylo jen několik šmouh. Tak jsem alespoň večer popadla do jedný ruky lampičku, do druhý foťák a vrhla jsem se na spícího Otíka a jeho řasy. Má je naprosto úžasný! (Ehm...po mně!) Nedávno se mi povedlo upéct v dompečce místo chleba kámen. Nejdřív jsem myslela, že ho nakrájim a náházim kachnám, ale pak jsem byla líná a prostě a jednoduše jsem ho vyhodila...no a minulý týden jsem zjistila, že jsem v milém tvrdochlebíku nechala metlu. Něco takového se opravdu může povést jenom mně! Pekárna je tím pádem naprosto nepoužitelná. A dneska večer jsem načapala tatínka jak stojí nad puštěnou pekárnou a peče chleba...místo metly míchal růčo fůčo dřevěnou vařečkou :-D A chlebík vypadá fakt dobře...to si zítra k snídani pochutnáme!

5 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Janinko-fakt povedená historka!!! A ta metla-určo by se dala koupit dodatečně, ne? Sice takovej "metlovej" tatínek taky fajn, ale není pořád po ruce, že? :o)))

A řasy krásný, moc krásný

Family Foto řekl(a)...

Jani, nádhera!!! Moc se mi to líbí!!!!

Krista řekl(a)...

Úžasná fotka !!

Věra Turoňová řekl(a)...

no páni, takové obr řasy ! Super, že jsi je zdokumentovala !!

Anonymní řekl(a)...

tak tento snímek se ti moc povedl pro mne favorit 1**************