Recent Posts

čtvrtek 19. února 2009

50. den

Verunka....a Bětka! Ano, Bětka je ten růžovej rozmáznutej flek v pozadí. Portréty mi prostě nejdou. Děti jsou hrozný hadimršky. Neustále v pohybu. Všechny se mi na jednu fotku nevejdou, páč furt někam zdrhaj, a když fotim jen jedno, tak se mi tam ty ostatní pro změnu zase pletou. Taky nevim jak je to s bleskem. Bez něj maj obličejík samej stín, s nim se jim zase lesknou oči. Jo a oči jsou vůbec problém. Oni je maj hrozně tmavý a ať dělám co dělám, tak jim vůbec nevyniknou. Prostě je na těch fotkách maj celý černý. Asi bych si měla sehnat nějakou literaturu a studovat, studovat, studovat!!!

4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Jani - jen na sebe nebuď tak tvrdá -to pro začátek stačí ;o))

Krista řekl(a)...

Chjo, co je na tom portrétu špatně ?? Já myslím, že mně ani literatura nepomůže, bo se mi líbí dost často to, co si autor pohaní (Lucka to umí taky výborně). Moc pěkný portrét !!
Jsem listovala zpátky, abych našla Otíka a našla jsem zase Verunku a pak dvě fotečky bez označení a konečně Otíka. Ještě,že ta tvá dítka mají jeden pindíka a druhá pipinku, bo já bych v nich jinak viděla jednovajky (alespoň podle obličejíků).

Anonymní řekl(a)...

To JE nádherný portrét!
Jsou ti tvoji bobíci ale roztomilí!!

Family Foto řekl(a)...

Janinko nádherný portrét!!!!