Recent Posts

pondělí 13. července 2009

194. den

Tak jsem dneska byla vyřídit Bětce pas. Řekla jsem si, že to bude záležitost nanejvejš půlhodinová, páč místo vydávání máme dvě zastávky busem od domu. No pro jistotu jsem se rozhodla zkontrolovat to ještě na netu....a ejhle. K vydání pasu je zapotřebí osvědčení o občanství a to se vydává....až na úřadě. Takže jsem vylovila všechny rodný listy co jsou zapotřebí, pobalila náš cirkus a vyrazili jsme! Kupodivu jsem měla všechny doklady a zvládla jsem hned napoprvé vyplnit formulář (a to je u mě opravdu menší zázrak), takže jsme po nějakém čase odcházeli z úřadu s malým papírem dokazujícím, že je naše Bětula skutečně Češka! A kupodivu stejně úspěšní jsme byli následně i na pasovém! Jen s focením byl trochu problém. Bětka se fakt snažila vyhovět požadavkům co na ni pani úřednice měla, ale ani tak se nezadařilo na poprvé...vlastně ani na popáté:o)  Ale nakonec si máme 27.7. přijít pro Bětčin úplně první pas! Takže hurá!

A za odměnu jsem vzala všechny tři děti na koupaliště...po hodině jsem byla naprosto šťastná, že mi přišla na pomoc babička. Po kom jsou ty moje děti takový žáby to by mě teda fakt zajímalo.

0 komentářů: