Recent Posts

sobota 25. července 2009

206. den

Tento týden jsem byla na děti sama. V pátek jsem už byla naprosto vyčerpaná. V obchodě hulákala pani prodavačka, že kolabuju. Musela jsem vypadat fakt báječně:o) No a tak jsem si dneska naordinovala odpočinek. Tatínek vyfasoval celou partu a byl vyšoupnut ven(však má u mě vroubek, měl se vrátit ve čtvrtek, ale opil se a tak nemohl řídit).

Už několik měsíců prosím Marka, aby naučil Bětku na kole (já to nedokážu neb se jí prostě bojim pustit). A on pořád sliboval a sliboval, ale skutek utek. No a dneska kouknu z okna a co nevidim! Bětka si tam vesele jezdí sem a tam! Takže huráááá!

Chtěla jsem tatínka pochválit, ale nakonec stejně dostal vynadáno za to, že nedal Bětce helmu. Jsem já to ale! 

2 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Teta jani, tys fakt musela vypadat!!! :o) A neboj, nejsi vyčerpaná sama. Já mám sice chlapa skoror každej den doma,a le co je to platný, když přijde v 7 večer a nejpozději o půl 8 zase mizí a mezitím stejně nic nepomůže, spíš jen kritizuje, jakej je tu nepořádek....Teď je na týden na táboře s Lejinkou a můžu tí říct, že to je taková pohoda!!!!! O dvě děti míň :o)))
A ty fakt odpočívej. Aspoň občas a trochu

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tak se pod to podepíšu a ta fotka je užasná