Recent Posts

pátek 17. července 2009

198. den

Marek ráno prohlásil, že ve tři odjíždíme do Dobrušky, tak ať jsem připravená. A světe div se já opravdu byla! Přesně ve tři jsem měla u dveří připravenou haldu tašek, děti i sebe. To se mi snad ještě nikdy nepovedlo (naposledy jsme na dovolenou odjeli o den později, páč jsem nás prostě nedokázala včas zabalit :o))

Ve čtyři jsem začínala být trochu nervózní. Děti už nebyly načančané a připravené u dveří. Byt už taky nezářil čistotou...to je tak, když někdo zabaví děti jogurtem!

Něco po páté jsme vyrazili čekat před dům. Na schodech jsme potkali Marka. Tak tedy hurá. Opravdu odjedem ještě dnes. 

V šest jsme vyrazili. Ovšem ne směr Dobruška, ale obchod. 

V sedm už se opravdu jelo pryč z Prahy! 

A takovou jsem měla radost, že jsem konečně taky jednou byla připravená včas:-D

0 komentářů: