Recent Posts

úterý 21. července 2009

202. den

Tak jsem vzala děti do aquaparku...teda moje maminka nás vzala. Tak odvážná, abych tam šla s celou bandou sama teda rozhodně nejsem. Na místě jsme nejdřív zkusili, kolik lidí dokáže pojmout jedna převlíkací kabinka...a ano vešlo se nás tam všech pět. Ovšem bylo tam poněkud těsno, a tak se Otík neustále snažil podlézt boční stěnu a dostat se tak do vedlejší kabinky. Bětka se rozhodla, že ho napodobí.  Přece co dělá Otík, to stojí za vyzkoušení. Verunka je podporovala hlasitým pláčem. Nakonec jsem všechny tři nasoukala do plavek i plavacích pomůcek a vypustila partu ven z kabinky! V tu ránu začla hra: Chytni si svého Otíka! Prvních několik kol sice vyhrál Otík, ale celkovým vítězem jsem se přeci jen stala já, a tak jsme mohli pokračovat směr bazén...tedy bazény. Prolezli jsme všechny, vnitřní i venkovní. Děti byly šťastné, takže to stálo za to.

0 komentářů: